Få en sjov og lærerig musikforståelse
1. klasse og op efter
Vil du give dit barn en grundlæggende og bred musikforståelse på en sjov måde, så er denne keyboardklasse bare lige sagen.
Sammen med 8-10 andre børn vil dit barn lære at spille på klaver eller keyboard. Gennem mange og varierede musikalske aktiviter, der bl.a. omfatter, hørelære, nodeskrivning, sangteknik og rytmik, vil han eller hun hurtigt magte musikkens elementære kunst.

Ved at spille i en gruppe med andre elever, kommer dit barn til at opleve, hvor spændende det kan være at skabe musik sammen.

Den musikalske oplevelse er større og stærkere i en gruppe, end den er når man kun er sig selv.

Det er nødvendigt at have et keyboard/klaver i hjemmet for at deltage i klassen, og det forventes at man øver sig hjemme fra uge til uge.

Eleverne deltager i undervisningen uden deres forældre, men de bedste resultater opnås ved et stærkt forældre arrangement.

Til forsiden
Søborg Hovedgade 94 B