Børn lærer både at synge og bevæge sig
Har du en lille gut eller gut-inde på 4 eller 5, der bare elsker at synge og lave musik, så kom hid.
Rustet med specialviden om hvordan netop lige disse børn kan lære at spille og synge, lover vi at give dit barn en musikalsk oplevelse, der kan danne ramme for al deres senere læring.

Mor, far eller anden voksen kommer til undervisningen sammen med eleven, hvilket giver en helt unik undervisningssituation, der virkelig giver resultat.

I denne klasse får dit barn en grundig introduktion til elementære musikalske færdigheder gennem sang, dans, hørelærer, rytmik, sanglege og keyboard aktiviteter.

Klassen er designet til at stimulere og udvikle barnets finmotorik og samtidig give barn og voksen en dejlig stund sammen.

Til forsiden
Søborg Hovedgade 94 B